Friday, January 1, 2010

CERITA PAK DIN KAGUM

Tahun baru 2010 kawan pertama yang saya jumpa Pak din Kopi nama yang sinonim kat Puchong ,sambil duduk sembang ngan saya kat kedai nuar..fikiran saya amat kagum ngan Pak din walau dah berusia tapi masih kuat semangat nak mengubah kehidupan..macam macam projek yang di usulnya pada tahun lepas dari MLM,Jual tanah ,pasir ada saja usahanya dan setiap kali ada benda baru saya lah tempat dia tuju mungkin sekadar utk berkongsi saja atau mungkin utk mendengar pandangan saya ntah saya pun tak tau apa yang ada dalam pemikiran pak din..tapi yang pasti nya tahun 2010 pak akan berjaya dengan projek kiosk air nya pada tahun 2010..dari cerita nya kios air pak di akan bertambah 2 unit lagi pada tahun 2010 menjadikan keseluruhan 5 unit..
Dan nama Pak din Kopi akan tingal nama di telan ngan nama baru Pak din Air...

Friday, December 4, 2009

CERITA KAGUM

Semalam jumpa fren kat puchong macam biasa sembang sembang pasal koperasi yang baru aku tubuh kan my fren ni tanya sape eh kat belakang koperasi usahawan selangor ni..
pheww..macam lah aku ni banyak kenalan menteri ke tau orang power power ke dalam kerajaan sebab KUSB nak dapat kelulusan pun ambik kat dua tahun..bila dah lulus smua ahli yang nak bersama dah sebu..dah lah tu nak wat aktiviti pun ta de budget cuba wat usahasama event kita ni menumpang lalu..tapi  my inspiration is  Tun Mahathir.... ketawa dia orang cam lah aku ta kenal Tun ..rilek jab nanti sambung

Saturday, November 28, 2009

Sembang Kagum

Pejabat dirumah memberi keselesaan tanpa perlu menghadapi jam jalanraya tau nak makan hanya waktu rehat dan waktu kerja yang rutin setiap hari ,.bekerja sendiri memberi banyak ruang waktu dan adakala boleh membawa aku terfikir dan memikir apa selanjutnya yang akan berkisar di pemikiran untuk meneruskan kehidupan ini dalam mencapai satu kehidupan yang perfect.